Så skönt att få veta och förstå…

Har ni sett den?

Artikeln i ÖP om bestående hjärnskador efter utbrändhet…

Ofta, ofta så får jag liksom en blåknut i hjärnan, t ex om jag ska lära mej något nytt eller läsa något och det speciellt om det jag ska läsa är fakta text med krångligt faktaspråk.
Då får jag läsa om och om igen och gärna skriva små stödord, då lär jag mej…

Jag brukar säga att det är som att jag har tre hjärnceller och de har kommit i otakt ;p)

Det var så skönt att få veta och att förstå, varför jag får sådana där ”stop” i skallen och huvudet bara liksom lägger ner…

”Det handlar om verkliga hjärnskador”

2 kommentarer

  1. Sandra said,

    september 30, 2014 den 7:54 e m

    Hur kommer man i kontakt?

    • Kin@ said,

      september 30, 2014 den 8:07 e m

      Vad tänkte du då? Med vem?


Lämna en kommentar