Fullt ös medvetslös

Nu är sommartempot uppe på jobbet:O)

Det har verkligen varit fullt ös och så är man halvt medvetslös, när man kommer hem…

Men som man säger, tiden går fort när man har roligt:/

Det slog mej igår att jag har sån tur, som idag har sådana bra ”verktyg” att klara av det mesta nu.

Tänk att man blir så att man bara hamnar i ett t unnelseende och bara går på; ”jag ska bara…”

Och aldrig stannar man av…

Nu klarar jag av det mesta pga av jag stannar av, stannar upp och pausar.

Det behöver inte handla om 1 timmes paus, inte 30 minuter inte ens 15 minuter, nä, det är ju det vi lärt oss att det räcker med 5 andetag, vilket tar ungefär 10 sekunder och det går inte att skylla på att man inte har tid, inte hinner!

Jag liksom gillar mitt nya jag:O)

Följ min blogg med Bloglovin

Lämna en kommentar